četvrtak, 8. ožujka 2018.

Zaful women's day wishlist. (2018) ♥

Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post. ♥

Prije svega, želim vam čestitati ovaj čuveni 8.mart u svijetu poznat kao dan žena. ♥
Povodom toga na sajtu Zaful imate odlične akcije i iznenađenja Zaful women's day.


Ovaj put su se na mojoj listi želja našle sljedeće stvarčice i vi svoje možete pronaći u Women's day special.

Smatram da na ovim online sajtovima treba iskoristit svaku dobru priliku ili popust za shopping. Neke stvsri možete naći u pola cijene, neke su snižene za određene manje postotke, ali svakako se ove prilike ne propuštaju i požurite po svoj novi komad. ♥

Haljina - SHOP HERE
Kaput - SHOP HERE
Čizme - SHOP HERE

Još jednom, sretan Dan žena i uživajte u shoppingu - womens day deals.

Ljubim vas!♥

Broj komentara: 13:

  1. I love the pink coat😍
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe stvari! Ja lično obožavam kapute, pogotovo ove u nude nijansama i ovaj koji si izdvojila mi se baš sviđa.

    https://bethanyismybae.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajna lista želja, roze kaput je divan. :)


    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  4. cizmice su mi super!
    sta je po tebi najbolja stvar za darivanje>>i novi post na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/03/what-to-wear-for-international-womens.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična wishlista draga Iva! Ovaj kaput mi izgleda prekul zbog super detalja i odlične boje <3

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Top stvari❤️

    everydayema.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši