četvrtak, 12. listopada 2017.

Zaful wishlist. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Danas još jednom wishlista sa sajta Zaful
Toliko stvari želim sa ovoga sajta i naravno , uvijek volim to podijeliti i sa vama.

Inače molim vas, u komentare mi pišite postove kakve želite vidjeti kako bih znala pripremiti , zanima me kakve su vaše želje!


1. Haljina -- > SHOP HERE 
2. Čizme -- > SHOP HERE 
3. Duks -- > SHOP HERE 
4. Džemper -- > SHOP HERE 


Nadam se da vam se svidjelo i ne zaboravite ispod pisati ideje za nove postove.


Ljubim vas!♥

34 komentara:

  1. Super wishlist, haljina i sipele su odlicni

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj duks mi se mnogo dopada. I sve ostale stvari su lepe, ali me je ovaj duks oduševio.♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne si stvari izabrala. Najviše mi se sviđa ovaj rozi duks.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su čizmice najljepše, izgledaju baš divno♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Čizmice divno izgledaju kao i ovaj duks,top!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  7. These are all so cute, I love your picks! Following you on GFC :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (I would love to follow each other on bloglovin if you like! :D)

    OdgovoriIzbriši
  8. Boots are super cool.
    I am already following you, hope you follow me back.
    Thanks for visiting my blog & comment.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdgovoriIzbriši
  9. waoo so interesting selection! great post dear... :)
    https://wpthemesfree.website wp theme

    OdgovoriIzbriši
  10. The shoes are cute. Would make a nice design for a dress.

    OdgovoriIzbriši
  11. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau prelepe stvari! Najviše mi se dopada poslednji duks koji sam i sama mislila da naručim :)

    OdgovoriIzbriši