petak, 6. listopada 2017.

Zaful wishlist ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post. ♥

Danas ću vam pokazati par stvarčica koje su mi se svidjele na sajtu Zaful i koje ću sigurno naručiti u narednom periodu.

Prije nego vam pokažem stvarčice koje su se našle na mojoj listi želja, preporučujem da pogledate Lookbook na ovoj stranici, zaista je inspirativno i može poslužiti u kreiranju vaših kombinacija - > HERE

Također, imaju divnu ponudu jesenskih stvarčica, dosta njih je sniženo i može se naći po zaista svima pristupačnim cijenama pa obavezno obratite pažnju i na to - > HERE



I ovako izgleda lista želja.

1. Duks -- > SHOP HERE
2. Jakna -- > SHOP HERE
3. Dukserica -- > SHOP HERE
4. Patike -- > SHOP HERE

Iskreno se nadam da vam se sviđa moj izbor.
Ispod mi napišite šta vam se najviše svidjelo.

Ljubim vas. ♥

Broj komentara: 17:

  1. Sve stvari u prelijepe. Mozda bi izdvojila patike jer strašno volim tu boju.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post, draga moja. Sve stvarčice su predivne, a posebno duks sa ananasima.

    Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve stvarcice su predivnee, najvise mi se svida ova traper jakna, predivna je i totalno tebe vidim u njoj, skroz tvoj stil 😍❤️

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj duks je divan a patike su fenomeenalne!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve stvarčice su prelepe, ali jakna mi se najvše dopala. :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! Awesome choices! Love the shoes ;)
    5186270031326535

    OdgovoriIzbriši
  7. Teksas jakna mi je odlična, baš mi se sviđa ovaj novi trend sa vrpcama. Preslatko! <3

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Super lista želja, kliknula sam na sve linkove. :D

    http://www.couture-case.com/

    OdgovoriIzbriši