ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Rosegal haul. ♥

Pozdrav svima i dobro došli u novi post.

Danas ću vam pokazati stvarčice koje sam naručila sa sajta Rosegal prije više od mjesec dana sigurno.

Stvari sam do sada već dosta nosila, tako da vam o svakoj mogu reći iskreno mišljenje.

Inače Rosegal je odličan sajt, prepun divne odjeće, pomagala za šminkanje, nakita, sve i svašta možete pronaći tamo, tako da svakako obratite pažnju na ovaj sajt.
Posjetite ga klikom -- > OVDJE / HERE


Krenimo sa stvarima .


Prva stvar su mrežaste čarapice.
Pogledajte -- > KLIK KLIK KLIK

Nemam šta puno reći o njima, dugo sam tražila ove sa većim kockicama i kada sam vidjela na ovome sajtu morala sam naručiti. Odlične su, lijepo idu ispod hlača, kvalitetne su, imam ih evo skoro dva mjeseca, a još uvijek se nisu uništile , tako da ovo svima preporučujem.


Dalje su tu naočale bez dioptrije.
Pogledajte --- > KLIK KLIK KLIK

Prekrasne su! Ja inače imam mrvicu oštećen vid, tako da si definitivno nabavljam i samo okvir sličan ovome, jer odlično stoje, zlatne su, posebne, a fora su i za ljude koji ne nose naočale, slatko izgledaju bar za fotkanje.






Zatim ovaj prekrasni duks .

Pogledajte --- > KLIK KLIK KLIK

Predivan je! Obožavam jednostavne dukseve, ide na sve, topao je, u prekrasnoj , sivoj boji, jedna od kvalitetnijih stvarčica koje sam ikad naručila evo iskreno.
Nešto što se koristi svakodnevno, tako da ako vam treba duks, obavezno pogledajte ovaj, dostupan je u još par boja. 




I posljednja stvar je karirana košuljica.

Pogledajte ---> KLIK KLIK KLIK

Karirano nikad neće izaći iz mode to je činjenica, uvijek je tu, a karirane košuljice su nekako klasika.
Ova je kombinacija neke tamno plave i bijele boje, prekrasna je, odlično stoji, može se nositi na više načina, tako da je evo i ovo pun pogodak.

Kompletan utisak je pozitivan, nisam napravila grešku sa bilo kojom stvari, tako da evo, u komentare mi pišite šta vam se najviše svidjelo.

Ljubim vas! ♥

Broj komentara: 15:

  1. I like Rosegal :)

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarcice su predivne,a i ti predivno izgledas kao i uvek. :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si stvari naručila, naočare su baš fora! Inače, moram te pohvaliti - BESPREKORNO se šminkaš. <3


    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Sve stvarčice su divne i predivno ti stoje :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sva tri outfita su neopisivo slatka i divno stoje na tebi, po meni je najdraži treći, definitivno obožavam ovakve karirane košulje! Sjajan edit fotografija! ♥♥


    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvari su predivne! Slažem se s tobom da karirana košulja ne izlazi iz mode, po meni je svatko mora imati u ormaru. Imam par mrežastih čarapica i mnogo ih volim nositi. :)


    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post, draga. Rosegal je zaista divan sajt sa mnogo kvalitetnim stvarčicama.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  8. Super stvari si naručila i opet ti sve predobro stoji. Ovaj duks mi se stvarno kvalitetan čini, a naočale su prekrasne. ♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve stvari su prekul, ali mislim da mi se najviše dopadaju naočare! Oduševljena sam fotkicama, duks ti preslatko stoji. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako prekrasne slike! Divna si Iva!<3
    Što se tiče posta, super, dopadaju mi se stvari koje si izabrala, čine mi se mnogo kvalitetno i ovaj post će mi definitivno pomoći da izaberem stvari za sljedeću narudžbu sa Rosegala jer nikada ne znam šta naručiti sa njihovog sajta hahah..

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši